Xat Yuki nd Sílvia nd Cris

dimarts, 11 d’agost del 2009

Morta vivent endrapa-endrapa XD

En la botiga de'n Nook.. Hi havia una síndria! Tenia una pinta taaaan bona que en mes de comprar-la... Em vaig transformar en morta vivent i la vaig robar!
A la botiga de la Graciela em vaig trobar tot un estil de decoració de coses de menjar! Wii, xocolata, galetes, pastissos, flams, gelats... Tot tenia una bonixima pinta...!! Així que li vaig dir a la dependenta (que mai me'n recordo del seu nom) "Dulces sueños" i ella es va posar a riure! I jo "que no és ningún chiste... Sólo te avisava de tu muerte..." i ella "eing?" així que em vaig entransformar en mort vivent i va cardar un crit al cel taaaan fort que es va quedar afónica i no va poder dir el típic "Socors!!!!" i després es va desmallar. Llavors vai agafar-ho toot i me'n vaig anar ^^

Oi que sóc la millor morta vivent d'ACCF? ^^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada